П`ятниця, 26.02.2021, 04:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Опорний навчальний заклад 

Апостолівська загальноосвітня школа 

І-ІІІ ступенів № 1 "

Меню сайту
Шкільний канал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НУШ (Нова українська школа)

 

«Нова́ украї́нська шко́ла» (НУШ) — реформа, яка передбачала створення школи, де діти будуть навчатися через діяльність, «у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті»

Мета реформи — створити школу, у якій «буде приємно навчатись», а також яка «виховає інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення».

«Метою повної загальної середньої шкільної освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності»

Формула НУШ

  • Формування компетентностей
  • Умотивований учитель, що має можливість розвиватися і свободу впроваджувати нові напрацювання
  • Ціннісне виховання
  • Автономія для шкіл
  • Трикутник партнерства учень-вчитель-батьки
  • Дитиноцентризм
  • Нова структура школи
  • Справедливий розподіл публічних коштів
  • Сучасне освітнє середовище

Ключові компетентності

  • Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами
  • Спілкування іноземними мовами
  • Математична компетентність
  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях
  • Інформаційно-цифрова компетентність
  • Уміння вчитися впродовж життя
  • Ініціативність і підприємливість
  • Соціальна та громадянська компетентності пов'язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей
  • Обізнаність та самовираження у сфері культури
  • Екологічна грамотність

Педагогіка партнерства

Частиною формули НУШ є педагогіка партнерства, а саме трикутник учень-учитель-батьки. Передбачається, що родина має бути залучена до навчання дитини, співпрацювати з учителем. Він, у свою чергу, має стати для дитини другом.

Основні принципи педагогіки партнерства:

  • повага до особистості
  • доброзичливість і позитивне ставлення
  • довіра у відносинах
  • діалог — взаємодія — взаємоповага
  • розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв'язків)
  • принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність узяття зобов'язань, обов'язковість виконання домовленостей)

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Орган управління

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz